اس ام اس و دلنوشته های زبای عاشقانه و رمانتیک
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : reza

 


اس ام اس های جدید عاشقانه و جملات زیبا


هوا هر چقدر هم زمستان باشد ، مهم نیست

تو زیر لباس هایت ، تابستان داری . . .

.
.
.

.به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه

چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده

.
.
.

 کاش

هرگز

ندیده بودمت!

لعنت

بر چشمی که

بی موقع باز شود …

.
.
.

اس ام اس عاشقانه پیامک های احساسی زیبا

آسمان گفت که امشب ، شب توست

سرخی صورت گل ، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست . . .

.
.
.

اس ام اس عاشقانه

انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم

.
.
.

اس ام اس عاشقانه پیامک های احساسی زیبا

سفر به فضا سفینه نمی خواهد

تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !

پیامک های احساسی زیبا

ای چشمه ی نور ، انشعاباتت کو ؟

ای خانه ات آباد ، خراباتت کو ؟

در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست

ای عشق ! ستاد انتخاباتت کو ؟

.
.
.

اس ام اس عاشقانه زیبا

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک !

مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی

وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

.
.
.

.اس ام اس عاشقانه پیامک های احساسی زیبا

خیالت راحت …

این آدمها ، این لبخند ها

هیچ کس و هیچ کدام

وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند !

.
.
.

بهترین اس ام اس های عاشقانه

جهان محو نگاه توست بانو

حسود قرص ماه توست بانو

مهم دلتنگی شب های من نیست

مهم چشم سیاه توست بانو

.
.
.

ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!

ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،

ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .

ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛

ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …

ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !

.
.
.

دلم کمی تو را…

دروغ چرا؟؟!!

خیلی تو را می خواهد…

.
.
.

زیبایی ات

دیکتاتوری است

که کلمات را در من به گلوله می بندد !

هر لحظه ،

شعری در من شهید می شود ❤

.
.
.

پیامک و اس ام اس عاشقانه جدید 92

.
.
.

وَقـتیـــ کِنـــارَمیـــ ـــ ،

جــــایــیـــــ بـَــــرای ِ هیــچ شِتـابـیـــ ـــ نـیستـ ـــ ..

مَقـصَـــــد ،

هَمـــــینـــ حُضـــ ـــور ِ مـَــــن و تـُـــوسـتـــــــ

.
.
.

مدتهاست چهره ات را

عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم

کارم را خوب بلدم

هیـــــــــــــس

بین خودمان باشد

بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام . . .

.
.
.

دوست داشتن یه نفر دیوونگیه،

دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست

دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست،

اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه . . .

.
.
.

وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد…

هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ …

هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ…

و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند

آن دو را از هم دور کند !

محڪـم تریـטּ برهاטּ عشــ♥ـــق…

اعتمــــــــــــــ♥ــــــــــــاد اسـﭞ…

.
.
.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.
.
.

عشق تو

عبور ماه است از خیابان

در شب حکومت نظامی !

.
.
.

و چه زیبا گفت فروغ :

تنها صداست که میماند

و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من . . .

.
.
.

دستمو ول نکن هنوز بدجوری من دوستت دارم

نگو دیگه میون راه میرم و تنهات میذارم

دستمو ول نکن هنوز یه ذره از نگاه تو

مونده تو چشمای من ساده ی چشم به راه تو.
.
.

 چقـــدر زیـــادی !

آنقــــدر ..

که نمـــیتوان ..

تمــــام ِ تـــو را “خیـــال” کــــرد !

.
.
.

باران ببار

اینبار،

او را خواهم دید

این شهر بی در و پیکر

حریف اراده من نیست

.
.
.

گاهی خیالت آنقدر واقعیت دارد که …

داغ می شود پیشانی ام !

از داغی لبانت !


 

 


www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

mohadeseh
ساعت14:56---18 بهمن 1392
باران ببار

اینبار،

او را خواهم دید

این شهر بی در و پیکر

حریف اراده من نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان